BABY SHOWER ve HOŞGELDİN YAĞMUR Bebek


İş değişikliğimden bahsetmiştim ve hayatımdan ilk defa bu kadar çok bayan arkadaşa sahip olduğumdan da. Yine kendimi şanslı hissetmemi sağladılar. Organizasyonlardan hoşlanan biriyim iletişim halinde olmak ekip olarak bir şeyler ortaya çıkarmak hoşuma gidiyor sebebini bilmiyorum. Özelliklede mutluluktan şaşkına dönmüş birini karşımda görmek beni mutlu ediyor sanırım.
 Haftalar öncesinden hazırlıklar yaptık kısacık öğle aralarımıza büyük bir emek sığdırdık. Süslemelerimiz ve ikramlarımız harika oldu. Sonuçta sevgili arkadaşımız Yelda doğuma gitmeden önce inanıyorum ki tüm stresinden arınıp mutlu bir şekilde ara verdi iş hayatına. Mutlu bebek ancak mutlu bir anne ile olabilir buna katkımız olabildiyse ne mutlu bize. Yağmur bebek doğalı henüz 20 gün dahi olmadı. Çok tatlı ona güzel sağlıklı mutlu bir hayat diliyorum. Kötülükler hiç uğramasın ona.

Bu dayanışma ve emek için herkesi kutluyorum. Umarım tekrarlarını yapmak kısmet olur.




















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...