PASTIRMALI CUP



Pastırmalı tarifler için henüz erken belki ama kahvaltıya özel birileri geleceği için tercih ettim. Siz havalar serinleyince de deneyebilirsiniz. Göze ve pastırmayı sevenler için damağa hitap eden bir tarif.Buyrun tarifimize.
  


MALZEMELER

  • 200 gram pastırma
  • 4 adet yumurta
  • 200 gram kaşar peyniri
  • 1 kaşık salça
  • Bir miktar sıvı yağ yada tereyağı
YAPILIŞI
  • Öncelikli olarak sosumuzu hazırlayalım. 
  • Ben tereyağı kullandım. Salçamızı tereyağında kavurdum.
  • Salça ocakta kavrulurken Çemenlerinden ayırdığım pastırmaları kalıpların alt kısımlarına çanak oluşturuacak şekilde sıraladım ve 200 derecede 10 dk fırınladım.
  • Her yumurtayı beyaz ve sarı olarak ayırdım. Ve çanakların içerisine beyazlarını koyarak pişirdim.
  • Yumurta beyazları gerçekten beyaz kıvam alınca fırından çıkarıp salça sosumuzu pay edip üzerinede yumurta sarılarımızı koyup tekrar fırına sürüyoruz.
  • Yumurta sarılarıda piştikten sonra üzerine rendelediğimiz kaşarları sıcakken paylaştırıyoruz ve sıcak olarak servis yapıyoruz.
Afiyet olsun.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...