En Özel Yolculuğumuz (6.Gün)

11 Kasım 2011, Cuma

İtalya'yı İtalya yapan en muhteşem şehir Florasandayız bugün. Mehmetin en merak ettiği şehir burası. Yapımı 200 yıl süren Duomo Kilisesini ziyaret ediyoruz. Vaftizhane ve cennetin kapıları olarak adlandırılan süslü kapısıyla Eski Saray, Arno Nehri üzerindeki en eski köprü olan Ponte Vecchio ve ünlü Signoria Meydanını geziyoruz.

Pinokyo'nun doğduğu şehirdir Floransa bu iyi kalpli kahram ile bir fotoğrafımız mutlaka olmalıydı.

Akşam saatlerine doğru yine acıktığımızı hissedip tur rehberimizin önerdiği restoranı bulmaya çalışıyoruz derken tam karşımızda.

Siparişimizi verip büyük bir merakla bekliyoruz çünkü deniz mahsullerinin olduğu bir makarna söylüyoruz heyacan son dorukta.

Beklediğimizinde üzerinde bir yemek geliyor. Sunum süper bir tava içerisinde geliyor yemeğimiz. Deniz mahsullerinin kokusuyla mest oluyoruz. Yemeği tabaklarımızı servis edip başlıyoruz yemeğe. Kum midyeleri göründüklerinden çok çok lezzetli. Tabi yanında içtiğimiz İtalyaya has şarap ve biralar lezzeti ikiye katlıyor.

Yemek sonrası keşife devam turdan ayrı Mehmet'in meraklı bakışlarıyla dolu turumuza devam ediyoruz.

Tur olarak herkes otele odalarına dinlenmek için çekiliyor. Biz ve kafadar arkadaşlarımız dinlenme saatimizi dışarıda hem çevreyi gezerek hem de değişik lezzetler tadarak geçirmeyi tercih ediyoruz. Karar mükemmel sohbet ortam şahane.