En Özel Yolculuğumuz (2.Gün)

7 Kasım 2011, Pazartesi

Güne merhaba denildi kahvaltılar yapıldı ve Verona - Garda - Sirmione için yollara düşüldü. Günün ilk durağı Verona.

Tarihi arena, Erbe Meydanı, Dükler Sarayı, Dante Meydanı, Scaligeri Kilisesini görüyoruz. Oradan Juliet'in evini ziyaret ediyoruz. Dillere destan büyük aşkın kahramanı olan Julietin evindeyiz.Bahçesinde Julietin heykeli yer alıyor rivayete göre Juliete dokunarak dilek tutulursa dilekler gerçek oluyormuş. Hemen dileklerimizi tutup fotoğrafımızı çekiliyoruz.

Juliet'in bahçe duvarları tanıdık olduğumuz bir durumla karşı karşıyayız sevenler kalpler içerisinde aşklarını bu anlamlı evin bahçe duvarlarına kazımışlar duvarda boş bir yer bulmak zor. Bizde şansımıza denk gelen beyaz bir kalp içine isimlerimizi yazıyoruz. Bu alan sanki bize ayrılmış gibi şanstan mıdır yoksa ilahi gücün bir işareti midir bilinmez :).

Ardından İtalya'nın ve Avrupa'nın en büyük göllerinden Garda Gölü'nü ziyaret ediyoruz. Tekne ve denizcilik hastası olan eşim hemen beni bahane ederek görüntü alıyor.

Sokaklar muhteşem gezerken bambaşka bir hisse kaplıyor insan. Atmosferi ve sonbaharın güzel yönüyle bizi adeta büyülüyor.

Balayında olduğumuz için midir bilinmez tüm güzel tesadüfler bizi takip ediyor sanki. Manzaranın güzelliğini çiftler kaçırmasın diye bir tabela asılmış çok esprili fakat o da nedir ikimizin baş harflerini bizden önce birileri yazmış. Hani biz yazmadık ama bizim için birileri jest yapmış gibi <3 Ne de olsa balayındayız tüm romantik süprizleri hakediyoruz.

İtalyadayız diye vuruyoruz pizzanın dibine zaten en sevdiklerimiz arasındadır kendileri. Yemediğimiz çeşidi kalmasın diye farklı tatları deniyoruz. Burada enginarlı pizza bile bulmak mümkün. Bizim tercihimiz deniz mahsullü olanlardan.

Akşam saatlerine doğru Milanoya doğru yola çıkılıyor ve Milanodayız. Burası modanın başkenti olarak biliniyor. Şık ve zengin bir şehir Milano. Sokaklarını keşfediyoruz.