30. YIL DÖNÜNÜMÜ KUTLAMASI


27 Nisan 2013, Cumartesi

Sağlık problemleri ve yakın bir aile dostumuzu kaybedişimizle yoğun geçen çok üzüldüğümüz bir haftayı geride bıraktık. Annem ve babamın evlilik yıl dönümü için çok farklı planlar yaparken üzücü bir haber ile her şeyi iptal etmek zorunda kaldık. Yine de bu kadar özel bir gün es geçilmemeliydi. Bir arkadaşımdan öğrendiğim tarifi uygulayarak değişik bir pasta yapıyorum ve bu özel günü annemler de kutluyoruz. Umarım sağlık, mutluluk ve huzurun hep yanımızda olduğu bir 30 yıl daha kutlarlar. Sizleri çok seviyoruz.






Bu tarifi bende denemek istiyorum diyenler için ise:

SÜSLÜ PASTA
Malzemeler:
Kek: Keki daha önce yapmış olduğum pasta tarifinde yer alan kek tarifinden alabilirsiniz. Ayrıca zamanı kısıtlı olanlar hazır kek tabanı da kullanabilirler. Ben çoğunlukla hazır malzeme kullanmamaya çalışıyorum tabi yine de zora kalırsam kullanıyorum.

http://gezyeyapye.blogspot.com/2013/04/yeni-yl-merhaba-2013.html

  • 1 paket çikolatalı puding
  • 1 paket krem şanti
  • 3,5 su bardağı süt
  • 100 gram pişmaniye tercihen beyaz olandan
  • 1 kaşık boncuk görünümlü şeker (arjantin boncuğu)


Yapılışı:

  • Kekimizi tarife göre pişiriyoruz.
  • Bu sırada pudingi tarifine göre 3,5 su bardağı süt ile hazırlıyoruz ve soğumaya bırakıyoruz. 

  • Puding soğuyunca krem şantiyi toz halinde içerisine ekleyip mikser yardımı ile çırpıyoruz. Puding krem şanti karışımını buzlukta donduruyoruz.
  • Keki ılıkken ikiye bölüyoruz ben tam soğumasını bekledim ikiye bölmekte başarısız oldum ama bölünürse çok daha lezzetli olacaktır.
  • Donmuş karışımı kekin arasına ve üzerine iyice sürüyoruz.Yanlarına ve tüm yüzeyini kaplayıncaya kadar sürme işlemine devam ediyoruz.
  • Pişmaniyeyi ise servis etmenize yakın bir zamanda üzerine ve yanlarına tüm alanını kaplayacak şekilde süslüyoruz. Son olarakta boncuk şekerlerimizle süslememizi noktalıyoruz.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...